POMOC

Voice Sp. z o.o. jako opiekun marek objętych dystrybucją na terenie Polski dokłada wszystkich starań aby sprzęt zakupiony w autoryzowanej sieci salonów sprzedaży satysfakcjonował klienta pod każdym względem.

Wsparcie posprzedażowe mogą Państwo uzyskać w każdym salonie autoryzowanym lub kontaktując się z naszym działem Pomocy.

Jeżeli w trakcie instalacji lub użytkowania będziesz miał pytania lub wątpliwości co do obsługi produktu z oferty Voice Sp. z o.o. w pierwszej kolekności:
- sprawdź opis w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia
- jeżeli masz wątliwości związane z obsługą/ustawieniem urządzenia, których nie znalazłeś w instrukcji obsługi, polecamy kontakt ze sprzedawcą w punkcie zakupu sprzętu
- w wypadku, kiedy problem nie udało się rozwiązać w kontakcie z punktem sprzedaży prosimy o kontakt z naszym działem Pomocy.

Zdziałem pomocy można się skontaktować (Po-Pią 8:00 – 16:30):

telefonicznie: stacjonarny + 48 33 851 26 91 lub komórka +48 508 388 928
mailem: pomoc@voice.com.pl

Nasi specjaliści dołożą wszystkich starań aby w maksylnej mierze pomóc Państwu w rozwiązaniu problemu. Jeżeli nie jest jednak możliwe samodzielne rozwiązanie problemu, polecamy kontakt z Serwisem.

SERWIS

Obsługa działu serwisu zapewniona jest w dniach roboczych od 8:00 – 16:30 pod nr telefonu +48 33 851 26 91, serwis@voice.com.pl

Każdy produkt trafiający do serwisu powinien posiadać wypełniony protokół reklamacyjny, w którym zawarte są wszystkie potrzebne informacje ułatwiające pracownikom serwisu naprawę oraz kontak z właścicielem sprzętu. Formularz protokółu można pobrać poniżej.

PLIKI DO POBRANIA

Protokół reklamacyjny