Relacja z AUDIO VIDEO SHOW w Warszawie

28.11.2017

W tym roku przygotowaliśmy trzy sale i trzy stoiska otwarte, gdzie prezentowaliśmy nasz sprzęt. Wszystko to na Stadionie Narodowym.

Weekend 17-19 listopada upłynął pod znakiem Audio Video Show 2017. Te największe w Polsce i drugie co do wielkości w Europie targi sprzętu audio-video kolejny raz okazały się wielkim sukcesem frekwencyjnym tak pod względem wystawców, jak i odwiedzających wystawę.

W tym roku przygotowaliśmy trzy sale i trzy stoiska otwarte, wszystko to na Stadionie Narodowym.

Pierwsza sala zajęta była przez trzy marki: Chord Electronics, REL Acoustic i Audiovector wsparte okablowaniem amerykańskiego Cardasa. Transport CD Chord Blu MKII i przetwornik Chord Dave wraz z przedwzmacniaczem CPA 5000 i dwoma monoblokami SPM 1400 MkII służyły za źródło dźwięku dla kolumn SR 6 Avantgarde Arrete Audiovectora oraz "Six Packowi" RELa czyli po 3 sub-systemy REL G1 MkII na kanał. Licznie odwiedzający tę salę słuchacze mogli dowiedzieć się wszystkiego o prezentowanym sprzęcie od panów Madsa Klifotha z Audiovectora, Johna Franksa z Chord Electronics i Kirilla Nenarokomova z REL Acoustics.







Dwaj pierwsi panowie udzielili również wywiadu przyjacielowi Fanaloga i firmy Voice, Piotrowi Metzowi, który w weekend prowadził swoją "Listę osobistą" właśnie ze Stadionu Narodowego, prezentując muzykę z płyt Mobile Fidelity, które kupić można było na stoisku z płytami winylowymi i CD przygotowanym przez zespół portalu Fanalog.

Drugi pokój wypełniały dźwięki pochodzące z nowości od szwedzkiej firmy Primare (I35 i CD35, oba urządzenia w wersji PRISMA) i kolumn Audio Physic Avantera III oraz Classic 5. Ze Szwecji specjalnie na show przyjechał Siemen Algra, General Menager Primare AB, z siedziby Audio Physic z kolei Wolfgang Luecke, CEO tej niemieckiej firmy oraz jej główny projektant, Manfred Diestertich.





Trzeci pokój zarezerwowany był dla francuskiego producenta kolumn, Cabasse, z ramienienia którego prezentację wsparła Gohar Gabrielyan oraz austrackiego producenta gramofonów i małej elektroniki, Pro-Ject, który dostarczył dwie końcówki mono, przedwzmacniacz liniowy z ''dakiem'', transport CD i strumieniowy, przedwzmacniacz gramofonowy-lampowy  - wszystko z nowej serii DS2 - oraz gramofon 2-XPERIENCE SB SERGEANT PEPPER LIMITED EDITION  z wkładką Hana-SH. Kolumny Murano Alto doskonale radziły sobie z sygnałem dostarczanym przez system Pro-Jecta, zbierając bardzo pozytywne recenzje od odwiedzających ten pokój. Niemała w tym na pewno zasługa okablowania dostarczonego przez amerykańską firmę Cardas Audio. Ten skybox gościł również Piotra Metza, który przedstawił zgromadzonym historię powstania Mobile Fidelity oraz zaprezentował jedno z najdoskonalszych wydawnictw pochodzących z tej firmy - box The Collection zespołu The Beatles, prawdziwy rarytas, na potrzeby wytłoczenia którego taśmy matki z nagraniami zespołu pierwszy i jedyny raz opuściły archiwa macierzystej wytwórni, EMI.




Na stoisku ze słuchawkami Colin Pratt z Chord Electronics wspierał ekspozycję Mojo/Poly czyli nagrodzonego kolejny raz przez What Hi-Fi? DACa słuchawkowego i jego najnowszego, streamingowego rozszerzenia oraz urządzenia, które w tym samym plebiscycie otrzymało tytuł produktu roku czyli Hugo 2. Zaraz obok prezentowaliśmy nową markę w naszym katalogu, również brytyjskiego producenta słuchawek, Meters Music, którego oferta spotkała się ze sporym zainteresowaniem ze strony odwiedzających headphone area oraz pozostałych wystawców.







Seria Flexi-Range nagrodzona przez EISA w bieżącym roku, gramofon Vienna Philharmonic Recordplayer oparty na ponadczasowej konstrukcji The Classic, kolumny Speaker Box 15 czy mała elektronika Box Design by Pro-Ject, która podawała do nich sygnał - to tylko kilka wystawionych przez nas w open space Pro-Ject rozwiązań audio. Przechodnie byli zaskoczeni jakością dźwięku prezentowaną przez tak małych rozmiarów urządzenia, co z kolei przełożyło się pozytywnie na ich sprzedaż na ostatnim stoisku firmy Voice czyli wspomnianym już open space przygotowanym przez Fanalog. Wśród wystawionych na nim towarów ważne miejsce zajmowały winyle, SACD i akcesoria produkowane w USA przez Mobile Fidelity, z którymi nawiązaliśmy współpracę.











Po tegorocznych targach pozostało sporo zdjęć, nowe kontakty, inspiracje oraz przede wszystkim cała masa dobrych wspomnień. Jesteśmy dumni, że kolejny raz mogliśmy być częścią tego audiofilskiego święta i że znowu udało się nam zaskoczyć publiczność.

Do zobaczenia za rok!