Pomoc

Voice Sp. z o.o. – jako opiekun marek objętych dystrybucją na terenie Polski – dokłada wszystkich starań, aby sprzęt zakupiony w autoryzowanej sieci salonów sprzedaży satysfakcjonował klienta pod każdym względem.

Wsparcie

Wsparcie posprzedażowe mogą Państwo uzyskać
w każdym salonie autoryzowanym lub kontaktując się
z naszym działem Pomocy.

Skontaktuj się z nami
Jeżeli w trakcie instalacji lub użytkowania jakiegoś produktu z naszej oferty pojawią się pytania, to w pierwszej kolejności:
1

Sprawdź opis w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

2

Jeżeli nadal masz wątpliwości związane z obsługą lub ustawieniem urządzenia, polecamy kontakt ze sprzedawcą w punkcie zakupu sprzętu.

3

Jeżeli problemu nie udało się rozwiązać w kontakcie ze sprzedawcą w punkcie zakupu sprzętu, prosimy o kontakt z naszym działem Pomocy.

Z działem pomocy można się skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:30.

+48 33 851 26 91

pomoc@voice.com.pl